.....................



۱۰ مکانی که در نقشه گوگل هیچ وقت به شما نشان داده نمی شود !!

لیست زیر تعدادی از مکان های مهم دنیای ما را شامل می شود که شما هرگز قادر نخواهید بود با google map به آنها دسترسی پیدا کنید:


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 12 فروردين 1391

و ساعت 10:4


روایت هاشمی از دیدار با رهبری و نظرشان درباره نظام پارلمانی و ریاستی

ایران > سیاست - همشهری‌آنلاین:روایت هاشمی از دیدار با رهبری و نظرشان درباره نظام پارلمانی و ریاستی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تازه‌ترین گفت وگوی خود از دیدارش با مقام معظم رهبری و دیدگاهشان درباره نظام پارلمانی وریاستی گفت و سوابق ماجرا را توضیح داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت وگو با شماره نوروزی هفته‌نامه آسمان(ص59) در پاسخ به این پرسش که «حضرت‌عالی در سال‌های متمادی هم ریاست مجلس و نظام پارلمانی و هم نظام ریاستی را تجربه کرده‌اید؟شما کدامیک را توصیه می‌کنید؟» به دیدارشان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری معظم در کرمانشاه جمله‌ای گفتند که از آن تفسیر سوء شد. منظور ایشان مطلب دیگری بود. بحث ایشان این بود که در نظام ما بن‌بست نیست. یعنی کسی نباید فکر کند که بن بست داریم و اگر ما حتی بخواهیم نظام اداره کشور را تغییر دهیم ، قانون اساسی را اصلاح و تغییر می‌دهیم. اصل نظرشان این بود.

هاشمی رفسنجانی در ادامه این گفت وگو با اشاره به آگاهی‌اش از سابقه دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در این زمینه گفت:


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 12 فروردين 1391

و ساعت 9:59


آیا آمریکا به ایران حمله می کند

پرونده هسته ای ایران وارد مرحله خطرناکی شده است. اگر این پرونده به شورای امنیت کشانده شود آنگاه دو احتمال در انتظار ایران است اولی رای شورا به تحریم ایران و دومی هم حمله نظامی. در این میان تندروهای دو کشور ایران و آمریکا سعی در خشن کردن چهره جهان و قوی تر کردن گزینه حمله دارند و از این روست که بسیاری این گزینه را محتمل می دانند.
اما به شخصه معتقدم که به هزار و یک دلیل آمریکا به ایران حمله نمی کند و زودتر هم بگویم که حتی یکی از این دلایل هم برهان برخی از ساده اندیشان وطنی نیست که می گویند آمریکا

 

ادامه مطلب و بخونین


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 11 فروردين 1391

و ساعت 17:56


ساخت پايگاه هاي مخفي نظامي آمريکا در شاخ آفريقا

منابع خبري از اقدام آمريکا در ساخت پايگاه هاي مخفي هواپيماهاي بدون سرنشين در منطقه شاخ آفريقا و شبه جزيره عربي خبر داده اند. دولت باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در حال احداث يک سري پايگاه هاي هوايي سري در کشورهاي شاخ آفريقا براي استقرار هواپيماهاي بدون سرنشين متعلق به ارتش آمريکا است .مقام هاي دولت واشنگتن ادعا کرده اند اين پايگاه ها به منظور حمله به مواضع نيروهاي وابسته به شبکه تروريستي القاعده در کشورهاي سومالي و يمن احداث مي شوند. بنابراين گزارش ،آمريکا تاکنون حملات مرگباري را با هواپيماهاي بدون سرنشين در کشورهاي افغانستان ،عراق، ليبي ، پاکستان ، سومالي و يمن انجام داده است .يکي از اين تاسيسات

 

ادامه مطلبو بخونین


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 10 فروردين 1391

و ساعت 11:47


VOA: حکم دادگاه فائزه هاشمی سیاسی است

خانواده هاشمی سال 91 را خوب شروع نکرد، با توجه به این که محمد هاشمی از مجمع تشخیص مصلحت نظام کنار گذاشته شد، مهدی هاشمی از دانشگاه آزاد کنار گذاشته شد و الآن این حکم برای فائزه هاشمی به اجرا در آمد. به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه دولتی صدای آمریکا (VOA) با بیان خبری درباره حکم دادگاه تجدید نظر استان تهران در مورد شش ماه حبس و پنج سال محرومیت فائزه هاشمی از فعالیت سیاسی و مطبوعاتی، به تحلیل پرونده فائزه هاشمی و بحث درباره آقای هاشمی پرداخت. - مجری می پرسد: «به نظر می رسد تکلیف پرونده خانم هاشمی مشخص شده، آیا می شود این حکم را سیاسی دانست؟

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 10 فروردين 1391

و ساعت 11:38


اولین موضع قطر درباره حمله نظامی به ایران

به گزارش افکار نیوز به نقل از خبر آنلاین ؛نخست وزیر قطر شیخ حامد بن جاسم آل ثانی برای نخستین بار از زمان آغاز جنگ تبلیغاتی اسرائیل در خصوص حمله به ایران موضع کشور خود در قبال این حرکت رژیم صهیونیستی را علنی کرد. - به گزارش خبرگزاری فرانسه، نخست وزیر قطر که کشورش اصلی ترین پایگاه نظامی امریکا در منطقه را میزبان است با هرگونه حمله نظامی به تهران از سوی هر کشور یا رژیمی مخالفت کرد. - وی در گفتگو با شبکه الجزیره در این خصوص افزود : هم ایرانی ها و هم آمریکایی ها می دانند که قطر با هرگونه دخالت نظامی در تهران مخالف است ...

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 10 فروردين 1391

و ساعت 11:37


آمریکا به طرز چشمگیری عملیات های مخفی خود علیه ایران را افزایش داده است

به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی "هافینگتون پست" از تشدید عملیات های مخفیانه آمریکا از جمله فعالیت های خرابکارانه واشنگتن علیه تهران در ماه های اخیر و با هدف متقاعد کردن تل آویو مبنی بر اینکه آمریکا به نگرانی های اسرائیل در مورد برنامه هسته ای ایران حساس است، خبر داد. - این روزنامه آمریکایی با استناد به مقاله "مارک امبیندر" خبرنگار مجله "آتلانتیک" نوشته است: بر اساس اعلام تعدادی از مقامات ارشد اطلاعاتی و مسئولان ناشناس سیاست واشنگتن در امور خاورمیانه، آمریکا به طرز چشمگیری فعالیت های خرابکارانه مخفی خود را علیه ایران افزایش داده است ...

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 10 فروردين 1391

و ساعت 11:24


عکس خودم2

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز میخواااااااادددددد

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 26 اسفند 1390

و ساعت 16:44


یه داستان واقعی ترسناک

مرحوم آیه الله آقای حاج سید جمال الدین گلپایگانی که از اعاظم علما و مراجع تقلید نجف اشرف بودند و سه مقام کرامت نفس و پاکی روح و تزکیه و تهذیب و اجتناب از هواهای نفسانیه رسیده بودند می فرمودند: من در اصفهان که بودم نزد دو استاد بزرگ مرحوم آخوند کاشانی و مرحوم جهانگیرخان درس اخلاق و سیر و سلوک می آموختم و به دستور آنها به قبرستان تخت فولاد می رفتم، عادت من این بود که شب پنجشنبه و جمعه می رفتم و یکی دو ساعت در بین قبر ها حرکت می کردم و در عالم مرگ و ارواح تفکر می نمودم، بعد چند ساعتی استراحت می کردم و سپس برای نماز شب و مناجات بر می خاستم.
شبی از شبهای زمستان که برف می آمد آمدم و در یکی از حجره ها رفتم، خواستم دستمالم را باز کنم و چند لقمه ای غدا بخورم که در اینحال در مقبره را زدند و جنازه ای را آوردند و گفتند که متصدی آن مقبره تا صبح قرآن بخواند و آنها صبح برای دفن جنازه بیایند.
همراهیان، جنازه را گذاشتند و رفتند و یکمرتبه دیدم ملائکه عذاب آمدند و چنان گرزهای آتشین بر سر او می زنند که آتش به آسمان زبانه می کشید و فریاد هایی از این مرده بر می خواست که گویی تمام قبرستان متزلزل شده بود.
من از مشاهده این مناظره از حال رفتم و بدنم به لرزه در آمد، اما آن صاحب مقبره هیچ نمی فهمید، هر چه به او اشاره کردم حال من بد است در را باز کن او نمی فهمید و من هم زبانم قفل شده بود و حرکت نمی کرد بالاخره به او فهماندم می خواهم بروم او گفت کجا می روی، هوا سرد است برف آمده گرگها تو را می درند ولی من نمی توانستم به او بفهمانم طاقت ماندن ندارم، به هر حال از مقبره خارج شدم و خود را به سختی به اصفهان رساندم و در راه چندین بار به زمین خوردم و یک هفته مریض بودم و استادان من از من پذیرایی می کردند تا کم کم قدری نیرو و قوه گرفتم

نوشته شده توسط غلامرضا در سه شنبه 23 اسفند 1390

و ساعت 21:37


جايزه 40 هزار دلاري براي كشف كدهاي مخفي ارتش آمريكا!

علاقه مندان دو هفته فرصت دارند با رمزگشايي از كدهاي كيو آر (QR) محرمانه ارتش آمريكا برنده جايزه 40 هزار دلاري شوند.

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آژانس پروژه هاي تحقيقاتي پيشرفته دفاعي آمريكا (DARPA) مسابقه اي براي كشف كدهاي كيو آر (QR)‌ ترتيب داده است و علاقه مندان دو هفته فرصت دارند با رمزگشايي از اين كدها و وارد كردن اطلاعات در سايت اين مركز، برنده 40 جايزه هزار دلاري شوند.

هدف اصلي طراحان اين مسابقه استفاده از اين شيوه براي دسترسي سريع به منابع ضروري در مواقع اضطراري از جمله در زمان وقوع سيل و زلزله عنوان شده است.

اين كدها شامل منابع مورد نياز در مواقع اضطراري از جمله آب، غذا، گاز، ‌ژنراتور، باتري،‌ راديو، خودرو، نور و تجهيزات پزشكي است.

نخستين فرد يا تيمي كه موفق به رمزگشايي از تمامي كدهاي QR شود، جايزه را دريافت خواهد كرد و درصورتي كه هيچ گروهي موفق به كشف تمامي كدها نشوند، جايزه بطور مشترك بين شركت كنندگان تقسيم مي شود. اين مسابقه از 23 فوريه آغاز و تا 8 مارس ادامه دارد.

كد «كيو آر» مخفف Quick Response يا پاسخ سريع، يك رمز ميله‌يي ماتريسي است كه با پوينده هاي QR تلفن هاي همراه هوشمند قابل رمزگشايي و خواند است. داده هاي موجود در اين باركد مربع شكل شامل نوشته، شماره تماس يا نشاني سايت است و در حال حاضر براي رديابي و اطمينان از اصالت كالا يا قطعه توليدي به كار مي رود.

پایان


نوشته شده توسط غلامرضا در سه شنبه 23 اسفند 1390

و ساعت 21:29


از سقوط تا رونمايي از هواپیمای جاسوسی آمریکا

رونمايي از هواپیمای جاسوسی آمریکا از رسانه ملي ایران، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت؛ به طوری که سخنگوي پنتاگون از نگراني شديد دولت آمريکا از اين که فناوري هاي پيشرفته به کار گرفته شده در اين هواپيما در اختيار ايران قرار بگيرد، خبر داد.

گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»؛ هفته پيش خبري منتشر شد با اين عنوان كه «هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکایی از نوع RQ۱۷۰ توسط نیروهای مسلح ایران ساقط و با اندک خسارتی در اختیار ایران قرار گرفت.»؛ انتشار اين خبر با بازتاب هاي بسيار زيادي در رسانه هاي داخلي و خارجي همراه بود تا اينكه ديشب از طريق رسانه ملي از اين هواپيماي جاسوسي رونمايي شده و به نمايش گذاشته شد.
متن زير خلاصه اي است از اخبار و بازتاب هاي داخلي و خارجي مربوط به اين هواپيماي جاسوسي كه در ادامه مي آيد:
واحدهای جنگ الکترونیکی و پدافند هوایی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکایی را در اختیار گرفتند
ادامه مطلبو بخونین

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در دو شنبه 22 اسفند 1390

و ساعت 9:26


ساخت فیلمی جنجالی از حمله ی اتمی ایران به اسرائیل در فوریه سال 2013

برنامه اتمی ایران , انفجار هسته ای , تاسیسات اتمی ایران

سایت شبکه ی اسکای نوشت: یک نسخه ی اخرالزمانی از اسرائیل در مقابل اماج حملات ایران در یک فیلم به تصویر کشیده شده است. سازندگان این فیلم هشدار داده اند که این تصاویر در صورت عدم توقف برنامه اتمی ایران به حقیقت می پیونند.

تاریخ این جنگ فوریه 2013 است و در حالی که هواپیماهای جنگی در آسمان رژه می روند، ابرهایی بزرگ به واسطه ی یک انفجار هسته ای به وجود می آید.

این فیلم کوتاه هم اکنون 100 هزار ببننده به خود در یوتیوب جذب کرده است و نام آن "روز آخر اسرائیل" نام دارد.

این فیلم توسط کارگردان اماتور صهیونیستی به نام رونن بارانی ساخته شده است که گفته است: هیتلر در عرض 5 یا 6 سال 6 میلیون یهودی را نابود کرد. اما احمدی نژاد با یک یا دو بمب آن را در عرض 5 تا 6 ثانیه انجام می دهد.

وی می افزاید: برای همین است که می خواهم دنیا را بیدار کنم!

اسکای در ادامه نوشت: بحث بر سر تهدید ایران سال ها است که دولت اسرائیل را به خود مشغول کرده است، اما در ماه های اخیر بحث ها بر سر حمله ی پیشگیرانه به تاسیسات اتمی ایران افزایش یافته است.

همین مسئله منجر به برنامه ریزی برخی از اسرائیلی ها در مورد حمله ی تلافی جویانه ایران و متحدانش به سرزمین های اشغالی شده است


نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 20 اسفند 1390

و ساعت 12:14


بارش باران بسیار عجیب گوشت و خون از آسمان!

سالها پیش یعنی در تاریخ اوت 1967 واقعه حیرت انگیزی در برزیل اتفاق افتاد, این واقعه مدتها محققان و دانشمندان را در بهت وحیرت فرو برد . در انروز گروهی از جوانان پرشور که با موتورسیکلت از " ریودوژانیرو " به " سائوپائولو " میرفتند در بین راه با منظره شگفت انگیزی روبرو شدند که هرگز در عمرشان منظره ای چنین وحشتناک را ندیده بودند.

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 20 اسفند 1390

و ساعت 9:1


کشف باستان‌شناسی راز احتمالی ناپدید شدن سپاه کمبوجیه را مشخص می‌کند

کشف صدها قطعه جمجمه و استخوان انسان در مصر که گفته می‌شود متعلق به کمبوجیه است ممکن است یک واقعیت تاریخی را مشخص کند.

 

برین ادامه مطلب


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 22:7


سیگنال فضایی ناشناخته

سیگنال فضایی ناشناخته

«جری امان» از دانشگاه ایالتی اهایو در 15 آگوست 1977 این سیگنال اسرارآمیز را با استفاده از رادیوتلسکوپ «بیگ اییر» (به معنای گوش بزرگ) ثبت کرد. طول زمانی این سیگنال 37 ثانیه بود. امروزه پس از گذشت 28 سال هنوز هیچ کس منبع آن سیگنال ناشناخته را که از اعماق فضا منتشر می شد، نمی داند.
«امان» می گوید: «هنوز هم در پی توضیح قابل قبولی در مورد منبع آن سیگنال عجیب هستم.» این سیگنال که از سوی منبعی در صورت فلکی قوس منتشر می شد، محدوده فرکانسی باریکی حول و حوش 1420 مگاهرتز داشت. این فرکانس در محدوده یی از فرکانس ها واقع است که براساس توافق های بین المللی برای استفاده های مخابراتی ممنوع بوده و از آن استفاده نمی شود و همین امر احتمال اینکه سیگنال ثبت شده، حاصل تداخل امواج مخابراتی زمینی باشد را عملاً منتفی می کند، اما منابع نجومی دیگری نیز که به طور طبیعی تابش می کنند، عموماً گستره فرکانسی بسیار بالاتری دارند. پس منشاء این سیگنال فضایی اسرارآمیز چه بوده است؟ آیا ممکن است این سیگنال، توسط یک تمدن فرا زمینی بسیار پیشرفته و از طریق یک آنتن فرستنده فوق العاده بزرگ و قدرتمند ارسال شده باشد؟

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 22:2


دراکولا وجود داره؟

این مطلب خبر نیست چون قدیمیه اما می‌خواهم در ذکر مثالی از مورد قبل آن را به عنوان نمونه ذکر کنم تا معلوم شود بشر هنوز تلاش می‌کند بعضی چیزها را به دراکولا تشبیه کند یا به آن نسبت دهد.
آفتاب: هیولای‌ عجیب‌الخلقه‌ و خون‌آشامی‌ در تگزاس‌ پیدا شده‌ که‌ چون‌ دراکولا، در تاریکی‌ شب‌ به‌ راه‌ می‌افتد تا خونی‌ بیاشامد

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 21:49


تولد دجال آخر الزمان ( کودک یک چشم) در اسرائیل !!!

 به گزارش البرز، برخی منابع اسرائیلی طی روزهای گذشته دست به انتشار خبری باعنوان تولد "دجال آخرالزمان " از بدنیا آمدن کودکی عجیب الخلقه در سرزمینهای اشغالی فلسیطنیان خبر میدهند که تنها یک چشم دارد و چشم سمت چپش روی پیشانی اش قرار گرفته و فاقد گودی زیرچشم و بینی است ،دراین اخبار تلاش شده این کودک دجال فتنه گر آخرالزمان معرفی شود ...

درحالیکه چندی پیش به نقل از یکی از دانشمندان دینی کشور خبر باقی ماندن "فقط 5 نشانه ظهور" منتشر شد خبر تولد نوزادی عجیب الخلقه اسرائیل را فراگرفته است .
به گزارش البرز برخی منابع صهیونیستی با انتشار تصاویری از این کودک عجیب الخلقه از وی بعنوان اصلی ترین علامت آخر الزمان یاد میکنند.
منتشر کنندگان خبر مذکور با معرفی نوزاد مذکور بعنوان یک نوزاد یهودی وی را با دجال که در کتب دینی ادیان بزرگ اسلام ،مسیحیت و یهود ازوی بعنوان فتنه گر آخرالزمان یاد شده ،مقایسه میکنند.

این منابع با طرح این سوال که آیا این نوزاد که اکنون با مرگ دست و پنجه نرم میکند همان دجال فتنه گر است؟ ادامه میدهند: دجال پس از رشد و تکامل جسمی مدعی خدایی شده و فتنه گری در جهان را آغاز خواهد کرد .
انتشار خبرمذکور بصورت گسترده ازسرزمینهای اشغالی آغاز و تاکنون بسیاری از کشورهای جهان را دربرگرفته است این درحالیست که درپیگیریهای به عمل آمده به سرنخ هایی برای استفاده ابزاری از این نوزاد ناقص الخلقه دست یافته ایم. این پیگیریها حاکیست نوزاد مذکور چندی پیش در چین و ازیک پدر و مادر اهل این کشور بطور ناقص متولد شد.

تولد این کودک منجر به بروز ترس درمیان این خانواده چینی میگرددتااینکه با پیشنهاد قابل توجهی ازسوی یک صهیونیست مواجه میشوند.این یهودی با پیشنهاد کلانی اقدام به خرید نوزاد مذکور و انتقال وی به اسرائیل مینماید.
کودکی که هم اکنون در برزخ مرگ و زندگی دست وپنجه نرم میکند به ابزاری برای تحقق آرمانهای صهیونیست مبدل شده است.
باتوجه به اعلام تولد دجال درمیان قوم یهود در احادیث شیعی و انتشارگسترده خبر مذکور این امکان برای رژیم صهیونیستی فراهم میشود تا ضمن تثبیت عقاید دینی یهود صهیونیست بر یهودی بودن اراضی فلسطینیان تاکید نمایند


نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 21:39


روئیت بشقاب پرنده در ایران

ايرنا : 26 فروردين 1383 برابر با 14 آوريل2004


يك شي نوراني بار ديگر سه شنبه شب در ارتفاع پائين در ضلع جنوبي شهر گنبدكاووس ديده شد. به گفته منابع مردمي ، اين شي از ساعت 20 تا22 و30 دقيقه در آسمان ظاهر شده و رنگ هاى مختلف از خود انعكاس مي داد. اين شي نوراني ، كم كم در آسمان ناپديد شد. دوشنبه شب نيز يك شي نوراني در ارتفاع پايين در ضلع جنوبي شهر گنبدكاووس مشاهده شده بود. "ايرنا" گزارش داده بود كه اين شي به مدت 90 تا120 دقيقه در آسمان ظاهر شده و رنگ هاى مختلف از خود انعكاس مي داد. از اين شي نوراني ، دو نور جدا شده و كم كم در آسمان ناپديد شد»


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 21:21


داستان های واقعی از موجودات فضایی

در سال 1952 در مزرعه رزول امریکا یک سفینه فضایی حامل 3 سرنشین در مزرعه ای درآمریکا به نام رزول سقوط کرد ( بر پایه این ماجرا فیلمی نیز در امریکا ساخته شد!!!!)

 

برین ادامه مطلب


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 20:57


خوابی که دنیا را تکان داد (عجیب تر از علم)

بطوریکه ساعت دیواری دفتر روزنامه «بوستن گلوب» (Boston Globe) نشان می داد، ساعت اندکی از سه بامداد گذشته بود و خبرنگار کشیک شب بنام «بایرون سام» (Byron Some) که روی نیمکت خوابش برده بود، از خواب بیدار شد و سرش را تکان داد تا حالش جا بیاید و خاطره خواب وحشتناکی که دیده بود، از یاد ببرد. از اینکه می دید همه آن حوادث ناگوار، در عالم خواب اتفاق افتاده بود و حقیقت نداشت، کاملاً خوشحال بود. هنوز صدای فریاد کسانی راکه در اقیانوس جوشانی که غل غل می کرد فرو می رفتند، می شنید. او در خواب دید که توده مذاب و گداخته ای از دامنه کوه، به سوی مزارع دهکده و مردم آن جاری شده، و انفجار عجیبی جزیره را به ستونی از آتش و دود و گل و لای مبدل ساخت. و آبهای جوشان دریا، در نقطه ای که لحظه ای پیش، جزیره در آنجا قرار داشت، سر به طغیان گذاشته بودند...


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 20:30


هیولای نامرئی

این داستان عجیب ماجرای دختری است که گاهگاه از فرو رفتن دندانهای یک موجود نامرئی در بدنش ، وحشتزده می شد و داد و فریاد میکرد . حتی زمانیکه پلیس به کمکش شتافت باز هم به فریاد زدن ادامه داد . هیچکس نمیدانست این موجود ناشناخته که دندان های خود را در بدن این دختر بیچاره فرو می کند ، چیست ؟و تا به امروز نیز کسی موفق به شناسایی آن نشده است . در شب دهم ماه مه 1951 که شب آرام و گرمی بود ، پلیس این دختر را که دچار هیجانات شدید عصبی شده بود ، به مرکز فرماندهی کل اورد . پزشک مخصوص او را تحت معایناتی قرار داد و سپس در حالیکه غرغر می کرد ، کلاهش را روی سرش جابجا کرد و با اوقات تلخی گفت : این درست و منطقی نیست که برای معاینه یک دختر مصروع نصف شب مرا از رختخواب بیرون کشیده اید . شهرداری مانیل چیزی نگفت و با حیرت به پزشک عصبانی و دخترک بیچاره که فریاد می زد ، نگاه می کرد . تاول هایی که در محل دندان گرفتگی بود ، روی بازویش دیده می شد . آیا این امکان وجود داشت که در موقع بروز حمله عصبی خودش بازویش را گاز گرفته باشد ؟ و یا اینکه همانطور که ادعا می کرد موجودی نامرئی او را در اتاق دربسته اش وحشیانه مورد حمله قرار می داد ؟ هر چه که بود ، این مورد خاص آنقدر عجیب بود که آنها را وادار کرد تا پزشک را نیمه شب به آنجا بکشانند

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 20:26


آیا در قم لوله گاز منفجر شد یا هارپ بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

صبح روز جمعه  ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ساعت ۵:۴۵ بامداد اتفاق عجیبی در قم رخ داد.


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در چهار شنبه 4 خرداد 1390

و ساعت 23:5


هارپ مخوفترین سلاح آمریکا برای تهدید جهانیان

  

 

                                          هارپ

   بسیار بسیار مخوف

از شما بینندگان عزیز میخواهم تا این خبر را برای همه بازگو کنید.


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در دو شنبه 26 ارديبهشت 1390

و ساعت 16:42


راز مثلث برمودا


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390

و ساعت 19:23



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gholam ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید من غلامرضا27ساله اهل کرمانشاه هستم و ارشد برق قدرت میخونم.همین دیگه مدیر سایت




غلامرضا




عشق اول
free article
غمکده
ام تی چت
خبرهای عجیب و باورنکردنی
سایت تفریحی
همه جووووره
ღ♥ღ کــــلبــه تنــــــهایــــــــی مــن ღ♥ღ
طلوع یک عشق
ღღღ-دخترک خستهღღღ
دنیای کوچک من
تقدیم به عشقم...
****آرزو جون***
در گذرگاه زمان
khaterat
فقط عشق
رازهای ماسون ها
شروعی دوباره
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده ی جهانی و آدرس gholam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 13330
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1