.....................



دانشمندان راهی قطب‌جنوب در جستجوی حیات غیر‌زمینی

 

آفتاب: محققان مشغول به کار در چارچوب برنامه روسی-امریکایی بررسی دریاچه‌های موجود در قطب، روز جمعه با هواپیمای «IL-76TD» از «کیپ‌تاون» افریقای‌جنوبی به قطب‌جنوب رفتند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، «والری لوکین»، مدیر طرح و معاون رئیس انستیتو علمی تحقیقات درمورد قطب شمال و جنوب، اعلام کرد 15 کارشناس برجسته در زمینه‌های میکروبیولوژی، انسان‌شناسی، ژئوشیمی و نیز کارشناسان «ناسا» در پایگاه «اونترزی» مستقر شده‌اند تا با کمک روبات‌های ویژه آزمایش‌هایی به منظور ایجاد فناوری جستجوی حیات غیر‌زمینی ایجاد کنند.

به گفته وی دریاچه‌های واقع در منطقه «شیرماهرا» قطب‌جنوب به منزله میدانی طبیعی و منحصر‌به‌فرد برای ایجاد ساختارهای مهندسی و فناوری تحقیقات فضایی آینده در زمینه جستجوی موجودات زنده ساکن دیگر سیاره‌های منظومه شمسی به‌ویژه مریخ و مشتری هستند.

براساس این گزارش محققان معتقدند به احتمال زیاد در آب‌های موجود در زیر یخهای قطب‌جنوب فعالیت‌های آتش‌فشانی در جریان است که زیربناهای تشکیل سلول‌های زنده را فراهم می‌کنند و این جریانات به آن‌چه که در زیر یخ‌های موجود در سایر سیاره‌ها رخ می‌دهد شباهت دارد.

گفتنی است برخی از این دریاچه‌ها در فصل تابستان در پی آب‌شدن یخ‌ها قابل‌‌مشاهده هستند، برخی از آنها هر چند سال یک‌بار قابل مشاهده می‌شوند و بعضی دیگر طی 60-50 سال اخیر از زیر یخ‌ها خارج نشده‌اند و یکی از معروف‌ترین انها دریاچه «واندا» است که در لایه‌های زیرین آن جریان‌های گرمی مشاهده شده است

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 31 فروردين 1392

و ساعت 12:52


پشت پرده حرمسرای یک دیکتاتور

 بعد از سرنگونی دیکتاتور لیبی، زوایای پنهان زندگی وی، زوایای پنهان زندگی قذافی در حالی فاش شد که هر کدام از آنها درنوع خود تعجب برانگیز بودند. از دارایی ها و سرمایه هایش گرفته تا زنان و حرمسراهایش. به تازگی یک زن فرانسوی در کتابی به بررسی حرمسرای قذافی پرداخته است. حرمسرایی که بیشتر برای تجاوزهای او در نظر گرفته شده بود و نه رابطه های جنسی مشروع!

 

به گزارش افکار نیوز ،خانم "آنيک کوژان" روزنامه نگار فرانسوي با تعداد زيادي از دختران جوان و زنان قرباني شهوت راني سرهنگ "معمر القذافي" گفت وگو کرده است در اين کتاب که "شکارها.. در حرمسراي قذافي" نام دارد به ذکر جزئيات تجاوزهاي جنسي قذافي به زنان و مردان پرداخته است. به گفته کوژین، قذافی دارای یک حرمسرا بوده است که در پایگاهی در محل اقامت وی قرار داشته و شامل اتاق ها یا آپارتمان های کوچک بوده است. زنان حاضر در این حرمسرا موظف بوده اند که با لباس نیمه عریان در نزد قذافی حضور پیدا کنند و هر ساعت از شبانه روز باید آماده به خدمت می بوده اند. این زنان مورد تجاوز قرار می گرفتند، کتک می خوردند و به تحقیرآمیزترین روش ها مورد سوءاستفاده جنسی واقع می شدند.

 

 

ثریا، دختری که برای میل جنسی قذافی ربوده شد!

به گزارش "راشا تودي"، يکي از اين دختران جوان که "ثريا" نام و اکنون ۲۳ سال دارد در اين باره مي گويد: وقتي ۱۵ سال داشتم گروهي که به "کاشفان موهبت ها" مشهور شده بودند و مزدور قذافي بودند مرا به عنوان پيشوازکننده برگزيدند تا هنگام بازديد قذافي از دبيرستان مان، حلقه گل را پيشکش کنم.

 

ثريا که با نويسنده اين کتاب گفت وگو کرده است مي افزايد: قذافي بارها به من تجاوز جنسي کرد و بارها مرا کتک زد و طي پنج سالي که در حرمسرايش اسير بودم مرا مي خواباند و روي بدنم ادرار مي کرد.

 

رفتارهای جنسی دیوانه وار قذافی تا به اندازه ای بود که او را مجبور به تماشاي فيلم هاي پورنو مي کرد.

 

ثریا یکی از قربانیان قذافی به کوجین گفته است که مجبور به همراهی قذافی در سفرهایش تحت عنوان محافظ او بوده است.

 

 

 

هدی، دختری که برای برادرش با قذافی همبستر شد

 

دختر ديگري که "هدي" نام دارد و ۱۸ساله است نيز به نويسنده کتاب مي گويد: من در حرمسرا و برادرم در زندان کاخ قذافي محبوس بود. قذافي به من وعده داده بود که اگر به حرف هايش گوش دهم و با او همبستر شوم برادرم را آزاد خواهدکرد اما اين روابط طي پنج سال اخير ادامه يافت.

 

وي مي افزايد: قذافي روزانه براي فرو نشاندن آتش شهوت خود به چندين دختر جوان نياز داشت اما تنها به زنان بسنده نمي کرد بلکه گاهي در حضور من به پسران جوان هم تجاوز مي کرد.

 

 

نويسنده در ادامه به مشکلات بردگان جنسي قذافي اشاره کرده و مي نويسد: اين افراد به خاطر ترس از کشته شدن به دست خانواده ها و بستگان خود، از آنها بريده بودند و علاوه بر اين مي خواستند شرافت خانواده هاي شان لکه دار نشود.

 

طعمه های وی چه کسانی بودند؟

 

زنانی که با نویسنده کتاب ملاقات کرده اند همگی از آسیب ها و مشکلات روحی رنج مي بردند. قذافی هر زنی را که دوست داشت و میلش مي کشید انتخاب و به محل اقامتش منتقل مي کرد.نیروهای ارتش و پلیس لیبی، زنان را به زور از دانشگاه ها یا آرایشگاه ها به باب العزیزیه منتقل مي کردند تا زیر نظر پرستاران خارجی یعنی گالینا ، ایلینا یا کلودیا تحت آزمایش خون قرار بگیرند.بخش دیگری از زنان مورد پسند قذافی، ترانه خوانان شرقی، مدل های لباس و همسران سران کشورهای همسایه بودند که در هنگام سفر به لیبی با کیف های پر از دلار مواجه مي شدند. به طوریکه این نویسنده فرانسوی در کتابش به همسر یکی از روسای جمهور آفرقیا اشاره می کند که یک شب را با قذافی گذرانده بود.

 

مکان های رفت و آمد زنان، محل اصلی برای انتخاب زنان و دختران برای قذافی بودند. زندان ها هم از جمله این مکان ها بودند. یکی از محافظان زن قذافی ماموریت داشت تا با عکسبرداری از زنان زیبارو در زندان، آنها را برای انتخاب به قذافی ارائه کند. آرایشگاه های زنانه و تالارهای عروسی هم مکان های مورد علاقه قذافی بودند. محافظان زن قذافی همیشه و به صورت متوالی از این مکان ها بازدید مي کردند تا طعمه های دیکتاتور بزرگ را شکار کنند.

 

قذافی عاشق حضور در جشن های عروسی بود زیرا زنان زیباترین لباس های خود را در این مراسم مي پوشیدند. اگر نمی توانست در عروسی ها حاضر شود افرادی را مي فرستاد تا عکس و فیلم بگیرند.

 

 

اهداف قذافی از تجاوزات جنسی

این نویسنده فرانسوی در کتاب خود می نویسد: قذافی از روابط جنسی نامشروع برای کنترل و اداره امور استفاده می کرده است. البته در این شکی نیست که قربانیان کوچک قذافی برای تخلیه شهوت های جنسی وی ربوده شده بودند اما آنچه که در رفتارهای سادیستی قذافی جالب به نظر می آید، روش او در استفاده از رابطه جنسی نامشروع برای سرکوب و اداره مردم کشورش بود. وقتی قذافی می خواست مردی را مجازات یا تنبیه کند، به دختر و همسر آن مرد تجاوز می کرد.

 

قذافی از سوء استفاده جنسی برای تثبیت قدرت خود و روابط تجاری با کشورهای همسایه استفاده می کرده است. به گزارش افکار نیوز ، کوجین، نویسنده فرانسوی در کتابش بدون ذکر اسم به همسر یکی از رئیس جمهورهای آفریقا اشاره می کند که یک شب را با قذافی گذرانده بود.

 

وی در یکی از قسمت های کتابش می نویسد: من فکر نمی کنم که قذافی به هر زنی تجاوز یا تن او را لمس می کرد. به نظر من بخش بسیار کوچکی از زنان با او رابطه جنسی نامشروع برقرار می کردند چرا که برای آنها سودآور بوده است و بخشی دیگری نیز شیفته قذافی بودند.

 

وی همچنین می نویسد: قذافی در سراسر قاره آفریقا پول زیادی داشت و سرمایه گذاری های متعددی انجام داده بود. زنان برای برنده شدن در یک فرصت و مناقصه با لیبی می توانست یکی از روش های پرداخت باشد.

 

چه کسی طعمه ها را برایش فراهم می کرد؟

یک نکته قابل توجه دیگر در این کتاب به مرد دست راست قذافی بر می گردد. به گزارش افکار نیوز ، آنیک کوجین می نویسد: مرد دست راست قذافی ، مبروک شریف، یک زن بوده است. وی علاوه بر اینکه برای زنان و اطرافیان قذافی شناخته شده بود، سیاستمداران غربی و سفیرانشان نیز او را می شناختند.

 

یک دیپلمات ارشد فرانسوی به کوجین گفته است: این زن که تحت عنوان خرید به فرانسه می آمد، به دنبال زنان جوان به خصوص زنان عرب تبار بود تا آنها را به لیبی بکشاند.

 

این نویسنده فرانسوی که از همدستی و افراط سیاستمداران غربی متعجب شده است و در نمونه ای به نیکولاس سارکوزی اشاره می کند که همسرش سیسیلیا را به تنهایی برای آزادی پرستاران بلغاری به لیبی فرستاد.

 

در این کتاب به خاطرات نزدیکان و دستیاران قذافی اشاره شده که قذافی به آنها برای آوردن زنان و دختران به حرمسرایش الماس هدیه می داده است. وی همچنین می نویسد: قذافی در سراسر قاره آفریقا پول زیادی داشت و سرمایه گذاری های متعددی انجام داده بود. زنان برای برنده شدن در یک فرصت و مناقصه با لیبی می توانست یکی از روش های پرداخت باشد.


نوشته شده توسط غلامرضا در یک شنبه 29 بهمن 1391

و ساعت 10:21


خوب و بدهای سفر احمدی نژاد ب مصر

 محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهوری اسلامی ایران ، سه شنبه هفته گذشته برای شرکت در نشست سران کشورهای اسلامی به مصر رفت و جمعه به تهران بازگشت.

 

درباره این سفر ، نکات زیر قابل ذکر است:

۱ – برغم آن که ایران و مصر روابط دیپلماتیک کامل ندارند ، حضور رئیس جمهور کشورمان در این اجلاس ، اقدامی مثبت و رو به جلو ارزیابی می شود چه آن که محمد مرسی نیز در اجلاس عدم تعهد تهران شرکت کرده بود و لذا حضور رئیس جمهور ایران در اجلاسی با میزبانی مصر نیز ، می توانست تسریع کننده پروسه احیای روابط تهران – قاهره باشد.

۲ – یکی از انتقاداتی که بر سفر احمدی نژاد به مصر وارد است این که چرا او ، یک روز زودتر از اجلاس به مصر رفت و یک روز بعد از نشست به تهران باز گشت . در حالی که محمد مرسی ، برای شرکت در اجلاس عدم تعهد ، فقط ۶ -۵ ساعت را در تهران گذراند و حتی منتظر پایان اجلاس هم نشد؟!

هر چند این نقد قابل تأمل است اما باید طول مدت حضور هر یک از طرفین در خاک دیگری را بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده شان سنجید.

مصر ، ریاست پیشین جنبش عدم تعهد را بر عهده داشت و مرسی ، برای تحویل سمت ریاست به ایران ، راهی تهران شده بود. اما ایران ، اهدافی راهبردی در مصر برای خود تعریف کرده است و لذا احمدی نژاد کوشید با حضور بیشتر در این کشور و دیدارهای مختلف و گفت و گوهای متعدد رسانه ای ، موج خبری در مصر راه بیندازد و به تبیین دیدگاه های نظام جمهوری اسلامی در مصر بپردازد تا مصری ها ، ولو برای چند روز معدود هم که شده ، صدای جمهوری اسلامی را بی واسطه رسانه های عربی و غربی بشنوند.

لذا انتقاد بر دو روز بیشتر ماندن احمدی نژاد در مصر ، با توجه به شرایط موجود چندان نمی تواند متقن باشد.

۳ – سفرهای دیپلماتیک ، آداب خاص خود را دارند و یک رئیس جمهور حق ندارد به هر علتی ، جایگاهی که بر مبنای آن به سفر رفته است را نادیده بگیرد و از شأن آن بکاهد.

 

 

                                                  بقش ادامه مطلب


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در یک شنبه 29 بهمن 1391

و ساعت 10:9


پرتاب کفش به طرف احمدی نژاد در مصـــر

 خبرگزاری ”الیوم السابع” مصر گزارش داده است که چهار تن از متهمان این حادثه دستگیر شده اند و حاتم البنا رئیس دادستانی منطقه الجمالیه، تحقیق از آنها را آغاز کرده است.

مرآت به نقل از آخرین نیوز:خبرگزاری ”آناتولی” گزارش داده است که یک جوان سوری تلاش کرد هنگام خروج محمود احمدی نژاد از مسجد مسجد رأس الحسین قاهره، با کفش به او تعرض فیزیکی کند، اما نیروهای امنیتی مصری مانع این جوان سوری شدند و در جا او را بازداشت کردند.

این گزارش افزوده است که این جوان در حالی که کفش خود را به دست گرفته بود، به سوی احمدی نژاد حمله ور شد که نیروهای امنیتی مصر مانع او شدند و او را دستگیر کردند.

ویدیویی که از این حادثه پخش شده است، جوان را نشان می دهد که کفش به دست در حالی که فریاد می زند، به سمت احمدی نژاد نزدیک می شود و خود را به چند متری او می رساند. او سپس کفش خود را پرتاب می کند که به یکی از محافظان رئیس جمهور کشورمان برخورد می کند.

خبرگزاری ”الیوم السابع” مصر گزارش داده است که چهار تن از متهمان این حادثه دستگیر شده اند و حاتم البنا رئیس دادستانی منطقه الجمالیه، تحقیق از آنها را آغاز کرده است.


نوشته شده توسط غلامرضا در یک شنبه 29 بهمن 1391

و ساعت 9:57


۲۲بهمن , قم ، لاریجانی ؛ چرا اینگونه میشود؟!

 امروز ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ راهپیمایی ها بر گزار شد اما نه بدون حاشیه،در تهران البته من خبر ندارم اما همیشه در سالهای اخیر اعتراضاتی علیه امثال هاشمی بوده است؛جایی هم خواندم که پای حرف های احمدی نژاد خلوت بوده؛اما در قم خودم بودم و از نزدیک دیدم ماجرای لاریجانی را؛

محل سخنرانی قم شبستان حضرت امام ره بود,چون قرار بود علی لاریجانی حرف بزند حوصله شنیدن حرفهایش را نداشتم برا همین گفتم بر می گردم مدرسه؛اما میدونستم که سخنرانیش بدون حاشیه نخواهد ماند,هنوز سر خیابون نرسیده بودم که میخواست سخنرانیش شروع شود از سر کنجکاوی برگشتم،چند متر به در حرم صدای اعتراضات شنیده میشد؛

اعتراضات تا آنجا ادامه پیدا کرد که…. لاریجانی مجبور شد از جایگاه پائین بیاید!

 

                                                           بقیش ادامه مطلبه...


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در یک شنبه 29 بهمن 1391

و ساعت 9:50


نبوغ

در یك شركت بزرگ ژاپنی كه تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت، یك مورد به یاد ماندنی اتفاق افتاد:
شكایتی از سوی یكی مشتریان به كمپانی رسید. او اظهار داشته بود كه هنگام خرید یك بسته صابون متوجه شده بود كه آن قوطی خالی است.

بلافاصله با تاكید و پیگیریهای مدیریت ارشد كارخانه این مشكل بررسی، و دستور صادر شد كه خط بسته بندی اصلاح گردد و قسمت فنی و مهندسی نیز تدابیر لازمه را جهت پیشگیری از تكرار چنین مسئله ای اتخاذ نماید.

مهندسین نیز دست به كار شده و راه حل پیشنهادی خود را چنین ارائه دادند : پایش (مونیتورینگ) خط بسته بندی با اشعه ایكس بزودی سیستم مذكور خریداری شده و با تلاش شبانه روزی گروه مهندسین،‌ دستگاه تولید اشعه ایكس و مانیتورهائی با رزولوشن بالا نصب شده و خط مزبور تجهیز گردید. سپس دو نفر اپراتور نیز جهت كنترل دائمی پشت آن دستگاهها به كار گمارده شدند تا از عبور احتمالی قوطیهای خالی جلوگیری نمایند.

نكته جالب توجه در این بود كه درست همزمان با این ماجرا، مشكلی مشابه نیز در یكی از كارگاههای كوچك تولیدی پیش آمده بود اما آنجا یك كارمند معمولی و غیر متخصص آنرا به شیوه ای بسیار ساده تر و كم خرج تر حل كرد : تعبیه یك دستگاه پنكه در مسیر خط بسته بندی تا قوطی خالی را باد ببرد !!!


نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 26 خرداد 1391

و ساعت 9:46


کلاه فروش

 


کلاه فروشی روزی از جنگلی می گذشت. تصمیم گرفت زیر درخت مدتی استراحت کند. لذا کلاه ها را کنار گذاشت و خوابید. وقتی بیدار شد متوجه شد که کلاه ها نیست. بالای سرش را نگاه کرد. تعدادی میمون را دید که کلاه ها را برداشته اند. فکر کرد که چگونه کلاه ها را پس بگیرد. در حال فکر کردن سرش را خاراند و دید که میمون ها همین کار را کردند. او کلاه را از سرش برداشت و دید که میمون ها هم از او تقلید کردند. به فکرش رسید که کلاه خود را روی زمین پرت کند. لذا این کار را کرد. میمونها هم کلاهها را بطرف زمین پرت کردند. او همه کلاه ها را جمع کرد و روانه شهر شد.

سالهای بعد نوه او هم کلاه فروش شد. پدر بزرگ این داستان را برای نوه اش تعریف کرد و تاکید کرد که اگر چنین وضعی برایش پیش آمد چگونه برخورد کند. یک روز که او از همان جنگل گذشت در زیر درختی استراحت کرد و همان قضیه برایش اتفاق افتاد و او شروع به خاراندن سرش کرد. میمون ها هم همان کار را کردند. او کلاهش را برداشت، میمون ها هم این کار را کردند. نهایتا کلاهش را بر روی زمین انداخت. ولی میمون ها این کار را نکردند. یکی از میمون ها از درخت پایین آمد و کلاه را از روی زمین برداشت و در گوشی محکمی به او زد و گفت : فکر می کنی فقط تو پدر بزرگ داری ؟!


نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 26 خرداد 1391

و ساعت 9:44


نگراني آمريكاازقدرت ويرانگرزيردريايي هاي ايران

 برخي زيردريايي هاي ساخت ايران تهديد مهم عليه آمريكا محسوب مي شود و قادر است كل اقيانوس هند را پوشش دهد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از روزنامه کیهان،اين خبر را پايگاه اينترنتي كورلوب كه در زمينه تخصصي برنامه هاي نظامي دريايي فعاليت مي كند، منتشر كرد و نوشت: ايران طي ۱۵سال گذشته انواع زيردريايي هاي جنگي را توليد كرده است و حضور آنها به عنوان ناوگان نظامي زيردريايي در خليج فارس مي تواند يك اهرم تهديد خطرناك و غيرقابل پيش بيني براي ناوگان آمريكا باشد كه در بحرين مستقر است.

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391

و ساعت 16:33


واکنش مجلس به ماجرای پیامک ایرانسل

 جزایر سه گانه ایران، مدت هاست که به محل مناقشه ایران با اعراب تبدیل شده است.بعد از سفر محمود احمدی نژاد به ابوموسی بود که دوباره این زخم کهنه سر باز کرد و شیوخ امارات نشین ادعاهای واهی خود درباره مالکیت جزایر سه گانه را آغاز کردند و تنش ها دوباره آغاز شد تا مسئولین در کشور به تمهیداتی برای اثبات مالکیت ایران روی آورند.

 
واکنش مجلس به ماجرای پیامک ایرانسل

به گزارش افکارنیوز به نقل از جوان آنلاین، جزایر سه گانه ایران، مدت هاست که به محل مناقشه ایران با اعراب تبدیل شده است.بعد از سفر محمود احمدی نژاد به ابوموسی بود که دوباره این زخم کهنه سر باز کرد و شیوخ امارات نشین ادعاهای واهی خود درباره مالکیت جزایر سه گانه را آغاز کردند و تنش ها دوباره آغاز شد تا مسئولین در کشور به تمهیداتی برای اثبات مالکیت ایران روی آورند.

بعد از آن بود که مسوولان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري اعلام كردند تلاش‌هاي خود را براي رونق صنعت گردشگري در اين جزيره شتاب خواهند داد و بر همین اساس تور بازدیدی برای خبرنگاران به اين جزيره ترتیب داد که این سفر اولين تور بازديد از ابوموسي نام گرفت.

اما آنچه که شیرینی این سفر را بر خبرنگاران زهر کرد اقدام عجیب اپراتور تلفن همراه، «ام‌تي‌ان ايرانسل»بود .پیامکی که با این مضمون :«ايرانسل اميدوار است سفر خوشي داشته باشيد و آرزوي اقامتي امن در امارات متحده عربي براي شما دارد»، در بدو ورود به ابوموسی به مبایل خبرنگاران ارسال شد تا تمامی آنچه هدف این سفر بود را زیر سوال ببرد.

ماجرا آنقدر جدی بود که بهارستان نشین ها نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند

 

بقیش ادامه مطلبه


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391

و ساعت 16:27


اسامی کشته شدگان برنامه "خاله شادونه"

 اسامی سه نفر از کشته شدگان حادثه برنامه"خاله شادونه"در شهرستان خرمدره اعلام شد.

به گزارش مهر، بنا به اعلام رئیس بیمارستان بوعلی سینای خرمدره، بر اثر ازدحام در زمان خروج از  سالن ورزشی خرمدره که  برنامه"خاله شاودنه" در آن در حال اجرا بوده است، نگار صالحی(7 ساله)، مهدی مولایی(7 ساله) و بهاره شادمهر(6 ساله) کشته شده اند.

همچنین در حال حاضر وضعیت سایر مصدومان حادثه خوب است.

ساعت 18 و 10 دقیقه روز پنج شنبه به دلیل ازدحام جمعیت در سالن شهدای خرمدره که برنامه خاله شادونه در آن محل در حال اجرا بود، هشت نفر از کودکان حاضر در برنامه در بین ازدحام جمعیت مصدوم شدند که دو نفر از کودکان در محل فوت کردند و  دو  نفر دیگر به دلیل جراحات وارده به بیمارستان آیت الله موسوی شهر زنجان منتقل می شوند.

همچنین دو نفر از کودکان انتقال داده شده به بیمارستان موسوی شهر زنجان که دچار ضربه مغزی شده بودند صبح روز جمعه فوت کرده ولی حال دیگر کودک منتقل شده به بیمارستان مطلوب است.

حال چهار مصدوم دیگر این حادثه خوب گزارش شده است.

بنا به گفته های نوری پور فرماندار شهرستان خرمدره، مسئولان برگزاری "برنامه خاله شادونه" هیچگونه هماهنگی برای اجرا برنامه با فرمانداری خرمدره نکرده بودند.

همچنین بنا به اعلام رئیس بیمارستان بوعلی سینای خرمدره، به دلیل عدم هماهنگی برگزاری برنامه با نیروهای امدادی و اورژانس، این نیروهال در محل مستقر نبودند ولی بعد از اطلاع از وقوع حادثه در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند و به امداد رسانی به مصدومان پرداختند.

عزیز رسولی افزود: پنج دستگاه آمبولانس در کمتر از شش دقیقه در محل حادثه حاضر شدند


نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 23 ارديبهشت 1391

و ساعت 9:55


عربستان مبارك را از مصري‌ها مي‌خرد

 معاون رهبر اخوان المسلمين مصر اعلام كرد كه عربستان به دولت اين كشور پيشنهاد داده تا در مقابل چهار ميليارد دلار حسني مبارك را به رياض تحويل دهد.
به گزارش ايسنا، به نقل از پايگاه اينترنتي مصراوي: خيرت شاطر، معاون دبيركل اخوان المسلمين مصر فاش كرد كه مقامات عربستاني به دولت مصر پيشنهاد دادند كه حسني مبارك، رئيس جمهوري پيشين مصر را به عربستان تحويل دهند و در مقابل آن چهار ميليارد دلار كمك مالي دريافت كنند.

شاطر كه در حاشيه ضيافت شامي با حضور ۳۰۰ تن از افراد سرشناس مصر سخن مي‌گفت، عنوان داشت: اين حق ملت مصر است كه با اين پيشنهاد موافقت كند.

وي افزود: نظام سابق مصر ثروت‌هاي كشور را به غارت برد و از ارائه خدمات به ملت كوتاهي مي‌كرد و هم‌اكنون ۴۰ درصد از شهروندان مصري زير خط فقر زندگي مي‌كنند.

شاطر در پايان تاكيد كرد كه اخوان المسلمين تمام تلاش خود را براي رسيدن ملت مصر به زندگي شرافتمندانه به كار خواهد گرفت.


نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 23 ارديبهشت 1391

و ساعت 9:51


نچه مردم روی دست‌هایشان برای احمدی‌نژاد نوشتند/از فدایی رهبر تا نه به مشایی دولت - محمود احمدی‌نژا

بقیشون ادامه مطلبهههههههههههههه


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 23 ارديبهشت 1391

و ساعت 9:41


اسماعیل هنیه: در صورت حمله اسرائیل به ایران، در جنگ دخالتی نخواهیم کرد

 

هنیه، رهبر حماس گفت: حماس جنبشی فلسطینی است که در فلسطین فعالیت می کند و اقدامات سیاسی و عملیاتی آن تنها در راستای منافع مردم فلسطین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: (Entekhab.irروزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت ادعا کرد: اسماعیل هنیه گفت: اگر اسرائیل به تاسیسات ایران حمله کند، خود را وارد این جنگ نمی کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی گفت
 
 
 
 برین ادامه مطلب

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 23 ارديبهشت 1391

و ساعت 9:26


بعد از عریان شدن گلشیفته فراهانی ، نوبت به تهمینه میلانی رسید

 همینه میلانی ” تصویری از خود و آقای ( ب . و ) از بازیگران فاسد فیلم های قبل از انقلاب در فیس بوکش به نمایش عموم گذاشته است

همراهان نیوز: 

 

 برین ادامه مطلب


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 23 ارديبهشت 1391

و ساعت 9:23


جایزه 100 هزار دلاری برای کشتن شاهین نجفی

 پایگاه خبری شیعه آنلاین برای کشتن «شاهین نجفی» مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرد.

همراهان نیوز: پایگاه خبری شیعه آنلاین برای کشتن «شاهین نجفی» مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرد.

برین ادامه مطلب


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 23 ارديبهشت 1391

و ساعت 9:17


سازماندهی مجدد جاسوسان آمریکایی برای اقدام علیه ایران

 وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا (پنتاگون) در حال برنامه ریزی برای ارتقای عملیات های جاسوسی خود علیه اهداف دارای اولویت بالا، از جمله جمهوری اسلامی ایران است.

 
به گزارش «تابناک»، روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» امروز ضمن نقل این خبر از قول منابع نزدیک به وزارت دفاع این کشور نوشت این طرح در قالب برنامه سازماندهی مجدد نیروهای اطلاعاتی آمریکا انجام می گیرد که هفته گذشته از سوی «لئون پنه تا»، وزیر دفاع آمریکا تصویب شد.
 
بر اساس این خبر، این واحد جدید که «سرویس پنهانی دفاعی» نام دارد، در همکاری نزدیک با سازمان جاسوسی این آمریکا (سی. آی. ای) عمل خواهد کرد.
 
بر این اساس، یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا گفته است این طرح در نتیجه یک تحقیق محرمانه که سال گذشته از سوی دستگاه های اطلاعاتی انجام گرفت، طراحی شده است. نتایج تحقیق مذکور حاکی از آن بوده که اقدامات جاسوسی ارتش باید بیشتر بر اهداف بزرگ خارج از مناطق جنگی تمرکز پیدا کند.
 
به احتمال فراوان، مهمترین کارکرد این واحد جدید در بخش های هسته ای (از جمله ایران)، مبارزه با تروریسم و قدرت های رو به صعود، به ویژه چین خواهد بود.
 
مقام دفاعی مذکور همچنین به واشنگتن پست گفته است اندازه این واحد در حال حاضر چند صد نفر است که صدها نفر دیگر نیز طی سال های آتی به آن اضافه خواهند شد.
 
این در حالی است که برخی نمایندگان کنگره ضمن طرح سوالاتی در مورد این طرح، خواهان انتشار اطلاعات بیشتری در مورد آن هستند.
 
این طرح جدید از کلید خوردن فاز جدیدی از برنامه های جاسوسی بین المللی آمریکا حکایت دارد. خبر وجود چنین طرحی در شرایطی منتشر می شود که طی هفته های اخیر اخباری از کاهش فعالیت های جاسوسی آمریکا در ایران به دلیل اقدامات ضدجاسوسی کشورمان منتشر شده بود. به این ترتیب، طرح اخیر می تواند تلاشی برای سازماندهی مجدد نیروهای جاسوسی این کشور برای رسیدن به اهداف مورد نظرشان باشد.
 
 

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391

و ساعت 22:4


ناگفته های معاون اسبق ضد جاسوسی وزارت اطلاعات

 مان معاونتم در وزارت اطلاعات یکی از شدیدترین ضربه ها به فعالیت‌های جاسوسی آمریکا زده شد . نزدیک به 30 نفر جاسوس را شناسایی و دستگیر کردیم و چند منطقه را برای فرود هواپیما، برای فرود رنجرها و کماندوها کشف کردیم.


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391

و ساعت 21:58


افشای ابعاد تازه ای از همكاری های مخفی انگلیس با رژیم قذافی

 

لندن - یك نشریه انگلیسی روز یكشنبه با انتشار گزارش مشروحی، ابعاد تازه ای از همكاری های مخفی دولت انگلیس با رژیم دیكتاتور معمر قذافی و خیانت لندن به مخالفان دولت سابق لیبی را افشا كرد.

 

   برین ادامه مطلب


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391

و ساعت 21:54


آمریکا چهارشنبه به ایران حمله میکند !!!!!

 مشرق: يک هفته‌نامه اردني مدعي شد که آمريکا روز 20 ارديبهشت‌ماه با همراهي رژيم صهيونيستي همزمان به ايران و سوريه حمله مي‌کند.
هفته‌نامه اردني"الحيات" به نقل از آنچه"منابع سرّي و ويژه خود" خواند، مدعي شد که آمريکا طرح جديدي را به همراهي رژيم صهيونيستي براي حمله به ايران در روز 9 ماه مي‌(20 ارديبهشت‌ماه جاري) در دست اجرا دارد که اين حمله شامل صدها حمله موشکي به مراکز حساس و حياتي ايران است.
اين گزارش در ادامه ادعاهاي خود با ذکر جزئيات مفصل از آمادگي نيروهاي آمريکايي در منطقه به‌ويژه در کشور افغانستان نوشته است که تلاش‌هاي آمريکا براي انجام اين حمله ضربتي، از هفته‌ها پيش آغاز شده و با سفر اخير"باراک اوباما" رئيس‌جمهور آمريکا به افغانستان که غيرمنتظره انجام گرفت، تکميل شده و به پايانرسيد.هم‌اکنون بيش از 120 هزار نظامي از نيروهاي ناتو به همراهبيش از 68 هزار نظامي آمريکايي در افغانستان حضور دارند.اين ادعا در حالي مطرح مي‌شود که پيش از اين نيز بارها تاريخ‌هاي مختلفي از سوي مقامات آمريکايي و اسرائيلي براي حمله به ايران مطرح شده بود که بعد مشخص شد هدف از آن تنها اِعمال جنگ رواني براي پيشبرد اهداف خاص بويژه در مقطع مذاکرات هسته‌اي ايران و غرب بوده است.
به نظر مي‌رسد اکنون غرب با در نظر گرفتن اين احتمال که در مذاکرات آتي با گروه 1+5 در بغداد، جمهوري اسلامي ايران دست برتر و دست پُرتر را خواهد داشت به فکر درج اين قبيل خبرها در رسانه‌هاي دست چندم کشورهاي عربوابسته به آمريکا و رژيم صهيونيستي افتاده است.الحيات در ادامه گزارشمضحک خود، مي‌افزايد: آمريکا در صدد است به بهانه حمايت از اعرابدر قبال تحرکات ايران در مورد جزاير سه‌گانه، جنگنده بمب‌افکن‌هاي خود را در خليج فارس مستقر کرده و بنا بر اعلام اينمنابع ويژه و آگاه، اين حمله شامل سوريه نيز خواهد بود و اين کشور نيز از طريق سرزمين‌هاي اشغالي ياآسمان درياي مديترانه هدف حمله قرار خواهد گرفت!به نظر مي‌رسد اردني‌ها که تلاش زيادي براي پيوستن به شوراي همکاري خليج فارسنيز دارند قصد دارند با پيوند دادناين خبرها به جنجال‌آفريني‌هاي اخير شيوخ عرب حاشيه خليج فارس بر سر موضوع حاکميت جزاير سه‌گانه ابوموسي، تنب بزرگ و تنب کوچک، براي خود نيز در اين ميان، جايگاهي دست و پا کنند.البته در ادامه و براي خالي نبودن عريضه، با اشاره به اينکه ايران قطعاً در مقابل حملات احتمالي آرام نخواهد نشست، نوشت: منطقه در آستانه آتشفشان قرار دارد!


نوشته شده توسط غلامرضا در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

و ساعت 23:4


عکسمممممممممممممممم

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز میخواهددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391

و ساعت 11:39


. ده سال از حادثه 11 سپتامبر گذشت، اما هنوز هر روز ميليون ها مقاله، كتاب و گزارش درباره اين راز نوشته مي شود، اعلام مرگ عامل اصلي اين حادثه يعني اسامه بن لادن نيز رازي مشابه راز اوليه شد به طوري كه خبر اول رسانه هاي جهاني دو روز بعد از اعلام قتل وي توسط رئيس جمهوري آمريكا، چگونگي مرگ رهبر القاعده است.
به دريا انداخته شدن جسد رهبر القاعده يكي از جنجالي ترين مسائلي است كه ترديدها را درباره اصل واقعه 11 سپتامبر و راز مرگ عامل اصلي آن افزايش داده به طوري كه برخي رسانه ها از آن تحت عنوان 'انداخته شدن سند حادثه 11 سپتامبر به دريا' ياد كردند.

ادامه مطلبو بخونین


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 12 فروردين 1391

و ساعت 11:46


گروهک تروریستی

فارس: گروهك تروریستی منافقین در تلاش برای ایجاد شانتاژی دیگر علیه ایران مدعی

وجود كارخانه‌ای هسته‌ای در نزدیكی تهران شده است


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 12 فروردين 1391

و ساعت 11:32


حکم قاضی آمریکایی علیه ایران

در سال ۱۹۸۳ انفجاری در مقر تفنگداران دریایی آمریکا در بیروت رخ داد که طی آن ۲۴۱ نظامی این کشور کشته شدند. ایران هر گونه مداخله در این حادثه را رد کرده است.
افکارنیوز: در حالی که ایران هر گونه دست داشتن در انفجار مقر نظامیان آمریکا در سال ۱۹۸۳ در لبنان را رد می کند یک قاضی آمریکایی حکم داد ۴۴.۶ میلیون دلار از سوی ایران به عنوان خسارت به مدعیان قربانی این حادثه پرداخت شود.

به گزارش آسوشیتدپرس، یک قاضی فدرال آمریکا ایران را به دست داشتن در حادثه بمب گذاری در مقر تفنگداران دریایی آمریکا در لبنان متهم کرد

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 12 فروردين 1391

و ساعت 10:8


۱۰ مکانی که در نقشه گوگل هیچ وقت به شما نشان داده نمی شود !!

لیست زیر تعدادی از مکان های مهم دنیای ما را شامل می شود که شما هرگز قادر نخواهید بود با google map به آنها دسترسی پیدا کنید:


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 12 فروردين 1391

و ساعت 10:4


روایت هاشمی از دیدار با رهبری و نظرشان درباره نظام پارلمانی و ریاستی

ایران > سیاست - همشهری‌آنلاین:روایت هاشمی از دیدار با رهبری و نظرشان درباره نظام پارلمانی و ریاستی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تازه‌ترین گفت وگوی خود از دیدارش با مقام معظم رهبری و دیدگاهشان درباره نظام پارلمانی وریاستی گفت و سوابق ماجرا را توضیح داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت وگو با شماره نوروزی هفته‌نامه آسمان(ص59) در پاسخ به این پرسش که «حضرت‌عالی در سال‌های متمادی هم ریاست مجلس و نظام پارلمانی و هم نظام ریاستی را تجربه کرده‌اید؟شما کدامیک را توصیه می‌کنید؟» به دیدارشان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری معظم در کرمانشاه جمله‌ای گفتند که از آن تفسیر سوء شد. منظور ایشان مطلب دیگری بود. بحث ایشان این بود که در نظام ما بن‌بست نیست. یعنی کسی نباید فکر کند که بن بست داریم و اگر ما حتی بخواهیم نظام اداره کشور را تغییر دهیم ، قانون اساسی را اصلاح و تغییر می‌دهیم. اصل نظرشان این بود.

هاشمی رفسنجانی در ادامه این گفت وگو با اشاره به آگاهی‌اش از سابقه دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در این زمینه گفت:


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 12 فروردين 1391

و ساعت 9:59


آیا آمریکا به ایران حمله می کند

پرونده هسته ای ایران وارد مرحله خطرناکی شده است. اگر این پرونده به شورای امنیت کشانده شود آنگاه دو احتمال در انتظار ایران است اولی رای شورا به تحریم ایران و دومی هم حمله نظامی. در این میان تندروهای دو کشور ایران و آمریکا سعی در خشن کردن چهره جهان و قوی تر کردن گزینه حمله دارند و از این روست که بسیاری این گزینه را محتمل می دانند.
اما به شخصه معتقدم که به هزار و یک دلیل آمریکا به ایران حمله نمی کند و زودتر هم بگویم که حتی یکی از این دلایل هم برهان برخی از ساده اندیشان وطنی نیست که می گویند آمریکا

 

ادامه مطلب و بخونین


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 11 فروردين 1391

و ساعت 17:56


ساخت پايگاه هاي مخفي نظامي آمريکا در شاخ آفريقا

منابع خبري از اقدام آمريکا در ساخت پايگاه هاي مخفي هواپيماهاي بدون سرنشين در منطقه شاخ آفريقا و شبه جزيره عربي خبر داده اند. دولت باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در حال احداث يک سري پايگاه هاي هوايي سري در کشورهاي شاخ آفريقا براي استقرار هواپيماهاي بدون سرنشين متعلق به ارتش آمريکا است .مقام هاي دولت واشنگتن ادعا کرده اند اين پايگاه ها به منظور حمله به مواضع نيروهاي وابسته به شبکه تروريستي القاعده در کشورهاي سومالي و يمن احداث مي شوند. بنابراين گزارش ،آمريکا تاکنون حملات مرگباري را با هواپيماهاي بدون سرنشين در کشورهاي افغانستان ،عراق، ليبي ، پاکستان ، سومالي و يمن انجام داده است .يکي از اين تاسيسات

 

ادامه مطلبو بخونین


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 10 فروردين 1391

و ساعت 11:47


VOA: حکم دادگاه فائزه هاشمی سیاسی است

خانواده هاشمی سال 91 را خوب شروع نکرد، با توجه به این که محمد هاشمی از مجمع تشخیص مصلحت نظام کنار گذاشته شد، مهدی هاشمی از دانشگاه آزاد کنار گذاشته شد و الآن این حکم برای فائزه هاشمی به اجرا در آمد. به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه دولتی صدای آمریکا (VOA) با بیان خبری درباره حکم دادگاه تجدید نظر استان تهران در مورد شش ماه حبس و پنج سال محرومیت فائزه هاشمی از فعالیت سیاسی و مطبوعاتی، به تحلیل پرونده فائزه هاشمی و بحث درباره آقای هاشمی پرداخت. - مجری می پرسد: «به نظر می رسد تکلیف پرونده خانم هاشمی مشخص شده، آیا می شود این حکم را سیاسی دانست؟

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 10 فروردين 1391

و ساعت 11:38


اولین موضع قطر درباره حمله نظامی به ایران

به گزارش افکار نیوز به نقل از خبر آنلاین ؛نخست وزیر قطر شیخ حامد بن جاسم آل ثانی برای نخستین بار از زمان آغاز جنگ تبلیغاتی اسرائیل در خصوص حمله به ایران موضع کشور خود در قبال این حرکت رژیم صهیونیستی را علنی کرد. - به گزارش خبرگزاری فرانسه، نخست وزیر قطر که کشورش اصلی ترین پایگاه نظامی امریکا در منطقه را میزبان است با هرگونه حمله نظامی به تهران از سوی هر کشور یا رژیمی مخالفت کرد. - وی در گفتگو با شبکه الجزیره در این خصوص افزود : هم ایرانی ها و هم آمریکایی ها می دانند که قطر با هرگونه دخالت نظامی در تهران مخالف است ...

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 10 فروردين 1391

و ساعت 11:37


آمریکا به طرز چشمگیری عملیات های مخفی خود علیه ایران را افزایش داده است

به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی "هافینگتون پست" از تشدید عملیات های مخفیانه آمریکا از جمله فعالیت های خرابکارانه واشنگتن علیه تهران در ماه های اخیر و با هدف متقاعد کردن تل آویو مبنی بر اینکه آمریکا به نگرانی های اسرائیل در مورد برنامه هسته ای ایران حساس است، خبر داد. - این روزنامه آمریکایی با استناد به مقاله "مارک امبیندر" خبرنگار مجله "آتلانتیک" نوشته است: بر اساس اعلام تعدادی از مقامات ارشد اطلاعاتی و مسئولان ناشناس سیاست واشنگتن در امور خاورمیانه، آمریکا به طرز چشمگیری فعالیت های خرابکارانه مخفی خود را علیه ایران افزایش داده است ...

نوشته شده توسط غلامرضا در پنج شنبه 10 فروردين 1391

و ساعت 11:24


عکس خودم2

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز میخواااااااادددددد

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 26 اسفند 1390

و ساعت 16:44


یه داستان واقعی ترسناک

مرحوم آیه الله آقای حاج سید جمال الدین گلپایگانی که از اعاظم علما و مراجع تقلید نجف اشرف بودند و سه مقام کرامت نفس و پاکی روح و تزکیه و تهذیب و اجتناب از هواهای نفسانیه رسیده بودند می فرمودند: من در اصفهان که بودم نزد دو استاد بزرگ مرحوم آخوند کاشانی و مرحوم جهانگیرخان درس اخلاق و سیر و سلوک می آموختم و به دستور آنها به قبرستان تخت فولاد می رفتم، عادت من این بود که شب پنجشنبه و جمعه می رفتم و یکی دو ساعت در بین قبر ها حرکت می کردم و در عالم مرگ و ارواح تفکر می نمودم، بعد چند ساعتی استراحت می کردم و سپس برای نماز شب و مناجات بر می خاستم.
شبی از شبهای زمستان که برف می آمد آمدم و در یکی از حجره ها رفتم، خواستم دستمالم را باز کنم و چند لقمه ای غدا بخورم که در اینحال در مقبره را زدند و جنازه ای را آوردند و گفتند که متصدی آن مقبره تا صبح قرآن بخواند و آنها صبح برای دفن جنازه بیایند.
همراهیان، جنازه را گذاشتند و رفتند و یکمرتبه دیدم ملائکه عذاب آمدند و چنان گرزهای آتشین بر سر او می زنند که آتش به آسمان زبانه می کشید و فریاد هایی از این مرده بر می خواست که گویی تمام قبرستان متزلزل شده بود.
من از مشاهده این مناظره از حال رفتم و بدنم به لرزه در آمد، اما آن صاحب مقبره هیچ نمی فهمید، هر چه به او اشاره کردم حال من بد است در را باز کن او نمی فهمید و من هم زبانم قفل شده بود و حرکت نمی کرد بالاخره به او فهماندم می خواهم بروم او گفت کجا می روی، هوا سرد است برف آمده گرگها تو را می درند ولی من نمی توانستم به او بفهمانم طاقت ماندن ندارم، به هر حال از مقبره خارج شدم و خود را به سختی به اصفهان رساندم و در راه چندین بار به زمین خوردم و یک هفته مریض بودم و استادان من از من پذیرایی می کردند تا کم کم قدری نیرو و قوه گرفتم

نوشته شده توسط غلامرضا در سه شنبه 23 اسفند 1390

و ساعت 21:37


جايزه 40 هزار دلاري براي كشف كدهاي مخفي ارتش آمريكا!

علاقه مندان دو هفته فرصت دارند با رمزگشايي از كدهاي كيو آر (QR) محرمانه ارتش آمريكا برنده جايزه 40 هزار دلاري شوند.

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آژانس پروژه هاي تحقيقاتي پيشرفته دفاعي آمريكا (DARPA) مسابقه اي براي كشف كدهاي كيو آر (QR)‌ ترتيب داده است و علاقه مندان دو هفته فرصت دارند با رمزگشايي از اين كدها و وارد كردن اطلاعات در سايت اين مركز، برنده 40 جايزه هزار دلاري شوند.

هدف اصلي طراحان اين مسابقه استفاده از اين شيوه براي دسترسي سريع به منابع ضروري در مواقع اضطراري از جمله در زمان وقوع سيل و زلزله عنوان شده است.

اين كدها شامل منابع مورد نياز در مواقع اضطراري از جمله آب، غذا، گاز، ‌ژنراتور، باتري،‌ راديو، خودرو، نور و تجهيزات پزشكي است.

نخستين فرد يا تيمي كه موفق به رمزگشايي از تمامي كدهاي QR شود، جايزه را دريافت خواهد كرد و درصورتي كه هيچ گروهي موفق به كشف تمامي كدها نشوند، جايزه بطور مشترك بين شركت كنندگان تقسيم مي شود. اين مسابقه از 23 فوريه آغاز و تا 8 مارس ادامه دارد.

كد «كيو آر» مخفف Quick Response يا پاسخ سريع، يك رمز ميله‌يي ماتريسي است كه با پوينده هاي QR تلفن هاي همراه هوشمند قابل رمزگشايي و خواند است. داده هاي موجود در اين باركد مربع شكل شامل نوشته، شماره تماس يا نشاني سايت است و در حال حاضر براي رديابي و اطمينان از اصالت كالا يا قطعه توليدي به كار مي رود.

پایان


نوشته شده توسط غلامرضا در سه شنبه 23 اسفند 1390

و ساعت 21:29


از سقوط تا رونمايي از هواپیمای جاسوسی آمریکا

رونمايي از هواپیمای جاسوسی آمریکا از رسانه ملي ایران، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت؛ به طوری که سخنگوي پنتاگون از نگراني شديد دولت آمريکا از اين که فناوري هاي پيشرفته به کار گرفته شده در اين هواپيما در اختيار ايران قرار بگيرد، خبر داد.

گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»؛ هفته پيش خبري منتشر شد با اين عنوان كه «هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکایی از نوع RQ۱۷۰ توسط نیروهای مسلح ایران ساقط و با اندک خسارتی در اختیار ایران قرار گرفت.»؛ انتشار اين خبر با بازتاب هاي بسيار زيادي در رسانه هاي داخلي و خارجي همراه بود تا اينكه ديشب از طريق رسانه ملي از اين هواپيماي جاسوسي رونمايي شده و به نمايش گذاشته شد.
متن زير خلاصه اي است از اخبار و بازتاب هاي داخلي و خارجي مربوط به اين هواپيماي جاسوسي كه در ادامه مي آيد:
واحدهای جنگ الکترونیکی و پدافند هوایی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکایی را در اختیار گرفتند
ادامه مطلبو بخونین

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در دو شنبه 22 اسفند 1390

و ساعت 9:26


گوش کنید

هرکی میاد نامرده اگه نظر نده.

من خیلی واسه

 این وبلاگ زحمت میکشم

بچه ها ممنون میشم اگه تو نظر سنجی شرکت کنین.کلا1 دقیقه وقت نمیبره...جان مادرتووووووووووووووووووووووون نظر بدین.


نوشته شده توسط غلامرضا در دو شنبه 22 اسفند 1398

و ساعت 9:11


ساخت فیلمی جنجالی از حمله ی اتمی ایران به اسرائیل در فوریه سال 2013

برنامه اتمی ایران , انفجار هسته ای , تاسیسات اتمی ایران

سایت شبکه ی اسکای نوشت: یک نسخه ی اخرالزمانی از اسرائیل در مقابل اماج حملات ایران در یک فیلم به تصویر کشیده شده است. سازندگان این فیلم هشدار داده اند که این تصاویر در صورت عدم توقف برنامه اتمی ایران به حقیقت می پیونند.

تاریخ این جنگ فوریه 2013 است و در حالی که هواپیماهای جنگی در آسمان رژه می روند، ابرهایی بزرگ به واسطه ی یک انفجار هسته ای به وجود می آید.

این فیلم کوتاه هم اکنون 100 هزار ببننده به خود در یوتیوب جذب کرده است و نام آن "روز آخر اسرائیل" نام دارد.

این فیلم توسط کارگردان اماتور صهیونیستی به نام رونن بارانی ساخته شده است که گفته است: هیتلر در عرض 5 یا 6 سال 6 میلیون یهودی را نابود کرد. اما احمدی نژاد با یک یا دو بمب آن را در عرض 5 تا 6 ثانیه انجام می دهد.

وی می افزاید: برای همین است که می خواهم دنیا را بیدار کنم!

اسکای در ادامه نوشت: بحث بر سر تهدید ایران سال ها است که دولت اسرائیل را به خود مشغول کرده است، اما در ماه های اخیر بحث ها بر سر حمله ی پیشگیرانه به تاسیسات اتمی ایران افزایش یافته است.

همین مسئله منجر به برنامه ریزی برخی از اسرائیلی ها در مورد حمله ی تلافی جویانه ایران و متحدانش به سرزمین های اشغالی شده است


نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 20 اسفند 1390

و ساعت 12:14


بارش باران بسیار عجیب گوشت و خون از آسمان!

سالها پیش یعنی در تاریخ اوت 1967 واقعه حیرت انگیزی در برزیل اتفاق افتاد, این واقعه مدتها محققان و دانشمندان را در بهت وحیرت فرو برد . در انروز گروهی از جوانان پرشور که با موتورسیکلت از " ریودوژانیرو " به " سائوپائولو " میرفتند در بین راه با منظره شگفت انگیزی روبرو شدند که هرگز در عمرشان منظره ای چنین وحشتناک را ندیده بودند.

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در شنبه 20 اسفند 1390

و ساعت 9:1


کشف باستان‌شناسی راز احتمالی ناپدید شدن سپاه کمبوجیه را مشخص می‌کند

کشف صدها قطعه جمجمه و استخوان انسان در مصر که گفته می‌شود متعلق به کمبوجیه است ممکن است یک واقعیت تاریخی را مشخص کند.

 

برین ادامه مطلب


ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 22:7


سیگنال فضایی ناشناخته

سیگنال فضایی ناشناخته

«جری امان» از دانشگاه ایالتی اهایو در 15 آگوست 1977 این سیگنال اسرارآمیز را با استفاده از رادیوتلسکوپ «بیگ اییر» (به معنای گوش بزرگ) ثبت کرد. طول زمانی این سیگنال 37 ثانیه بود. امروزه پس از گذشت 28 سال هنوز هیچ کس منبع آن سیگنال ناشناخته را که از اعماق فضا منتشر می شد، نمی داند.
«امان» می گوید: «هنوز هم در پی توضیح قابل قبولی در مورد منبع آن سیگنال عجیب هستم.» این سیگنال که از سوی منبعی در صورت فلکی قوس منتشر می شد، محدوده فرکانسی باریکی حول و حوش 1420 مگاهرتز داشت. این فرکانس در محدوده یی از فرکانس ها واقع است که براساس توافق های بین المللی برای استفاده های مخابراتی ممنوع بوده و از آن استفاده نمی شود و همین امر احتمال اینکه سیگنال ثبت شده، حاصل تداخل امواج مخابراتی زمینی باشد را عملاً منتفی می کند، اما منابع نجومی دیگری نیز که به طور طبیعی تابش می کنند، عموماً گستره فرکانسی بسیار بالاتری دارند. پس منشاء این سیگنال فضایی اسرارآمیز چه بوده است؟ آیا ممکن است این سیگنال، توسط یک تمدن فرا زمینی بسیار پیشرفته و از طریق یک آنتن فرستنده فوق العاده بزرگ و قدرتمند ارسال شده باشد؟

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 22:2


دراکولا وجود داره؟

این مطلب خبر نیست چون قدیمیه اما می‌خواهم در ذکر مثالی از مورد قبل آن را به عنوان نمونه ذکر کنم تا معلوم شود بشر هنوز تلاش می‌کند بعضی چیزها را به دراکولا تشبیه کند یا به آن نسبت دهد.
آفتاب: هیولای‌ عجیب‌الخلقه‌ و خون‌آشامی‌ در تگزاس‌ پیدا شده‌ که‌ چون‌ دراکولا، در تاریکی‌ شب‌ به‌ راه‌ می‌افتد تا خونی‌ بیاشامد

ادامه مطلب

نوشته شده توسط غلامرضا در جمعه 19 اسفند 1390

و ساعت 21:49



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gholam ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید من غلامرضا27ساله اهل کرمانشاه هستم و ارشد برق قدرت میخونم.همین دیگه مدیر سایت




غلامرضا




عشق اول
free article
غمکده
ام تی چت
خبرهای عجیب و باورنکردنی
سایت تفریحی
همه جووووره
ღ♥ღ کــــلبــه تنــــــهایــــــــی مــن ღ♥ღ
طلوع یک عشق
ღღღ-دخترک خستهღღღ
دنیای کوچک من
تقدیم به عشقم...
****آرزو جون***
در گذرگاه زمان
khaterat
فقط عشق
رازهای ماسون ها
شروعی دوباره
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده ی جهانی و آدرس gholam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 547
بازدید ماه : 1403
بازدید کل : 12902
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1